Masser af Ideer til indhold på dine sociale kanaler. 

Det er nemt at sige, “Husk at være til stede på Instagram” eller, “Giv lidt af dig selv på LinkedIn”. Men hvordan gør du det? Og hvordan skaber du variation, så dine følgere interagerer og bliver hængende? Pointen er jo, at dine følgere skal konverteres til betalende kunder.

Det får du svaret på i denne grundige gennemgang med tilhørende konkrete eksempler. Du får eksempler på de forskellige typer af opslag, du kan lave og kan efterfølgende bruge dem i din egen planlægning.

Senere i dette modul er det nemlig din tur til at planlægge dine egen SoMe-strategi.

Du kan godt allerede starte nu med at gå lidt på jagt på andres profiler. Hvilke rører noget i dig og taler til dig? Og hvorfor? Hvem er dine konkurrenter, og kan du lade dig inspirere? 

Det handler i dette modul om at være super nysgerrig og undersøgende …

God fornøjelse.

Ideer til SoMe

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.