Prissæt dig selv
I denne video får du et minikursus af Jesper Conrad i, hvordan du prissætter dig selv og lærer hvordan de psykologiske mekanismer spiller ind på prissætningen.
The Guru Pricing Methods – Lær psykologien og forskningen at kende og øg dine priser.
I dette mini kursus tager Jesper Conrad dig med ind bag psykologien og forskningen bag prisfastsættelse. Jesper deler the Guru Pricing Methods – de metoder han coacher i, og som han selv har benyttet til at skabe et liv, hvor han kan brødføde en familie på 5 der rejser på fuld tid. Familien startede deres liv som fuldtidsrejsende i 2018 i en stor rød bus fra 1973. Bussen agerer nu Tiny House og står lidt syd fra Barcelona ved siden af Mon La Bassa, et vegansk dyreinternat hvor familien donerer deres tid som frivillige, mens de hviler ud mellem deres mange rejser.
Om Jesper Conrad
Jesper har arbejdet med digital markedsføring siden 1999 og har haft ledende stillinger hos TV2.dk, DR.dk og MSN.dk – Siden 2015 har han arbejdet som International Marketing Director for Janet Attwood, New York Times Bestseller og co-founder af The Passion Test. Siden 2010 har Jesper brugt sin erfaring med digital markedsføring til at hjælpe en række NGO’er, herunder: Rådet for Sikker Trafik, Alkohol og Samfund, The Human Library, Gaia Education, ECOLISE, Communities for Future og mange flere.
I vores fordelsprogram, kan du få hele Jespers kursus med 10 procent.