Sådan skaber du den røde tråd i din markedsføring

Graphiconfetti

Graphiconfetti har 20 års erfaring med brand design og er specialiseret i at sikre den røde tråd i designet, som giver netop det professionelle udtryk, som gør at dine kunder husker din virksomhed.

Bag GraphiConfetti står Tina Bella Christoffersen, som er drevet af en passion for at hjælpe virksomheder med at udvikle deres brand. Hun har stor erfaring med at afkode brand identiteter og forme det til visuelle virkemidler.

Efter mange år som grafisk designer besluttede hun at forfølge sin drøm om at have sin egen grafiske forretning. Derfor startede hun GraphiConfetti.

Du tænker måske “hvorfor navnet GraphiConfetti?”.

Forestil dig at skyde tusind stykker konfetti op i luften for derefter at gribe de helt rigtige farver og former. Hvert lille stykke skal sættes sammen til den særlige stil og det look, der matcher det brand, I arbejder med.

Det er sådan, GraphiConfetti laver visuel kommunikation; med lige dele vild kreativitet og fast struktur.”

Forestil dig at skyde tusind stykker konfetti op i luften for derefter at gribe de helt rigtige farver og former. Hvert lille stykke skal sættes sammen til den særlige stil og det look, der matcher det brand, I arbejder med.

Skab den røde tråd i din markedsføring

Det vigtigste bidrag til din succes, er synlighed og genkendelighed. Og det vigtigste redskab er din markedsføring og din evne til at skabe et brand. Derfor bliver din grafiske identitet afgørende for genkendelse, etablering af loyalitet og succes.

Når I som firma når et vist niveau, eller har ambitionen om at vokse, skal den professionelle, visuelle profil stå skarpt. Men hvad vil det sige, og endnu vigtigere; hvordan gør du det…?

Jeg guider dig igennem hvert skridt her:

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.