Thomas Bigum, som er ekspert i sociale medier og stifter af Bigum & Co vil i denne video inspirere dig til hvordan du skal skabe din egen digitale strategi når du er total ny i gamet.

Her kommet opskriften på, hvordan du gør. Det er ikke alle virksomheder, der passer godt på de sociale medier. Det handler om, hvor sexet din virksomhed er.

Hvis du er B2B og sælger møtrikker til bagsiden af industrikøleskabe i industrikøkkener, så er det ikke produktet der er noget galt med, men det er meget sværere at anvende metoden.

Den sexede ende er kunst, kultur, sport, hjerteblod, wow faktor i museum mm. 

En ting der er vigtigt, det er at kigge på andre virksomheder, som ligner din og gå på opdagelse i det, så du kan aflure, hvad det er de gør. Hvis der ikke er nogen, der har vist vejen før, så skal du være den, der gør det.

Hvad skal du overveje, når du tager hul på din strategi-rejse og hvorfor er det en god idé?

En ting er virkelig vigtigt, det er find en persona. Hvem er din målgruppe?

Se med, når Thomas fortæller dig om dette. Derefter vil du være klar til at kaste dig over din egen Digitale Strategi.

Se med og bliv super inspireret!

God lytning

Læs mere om Bigum & Co her.

BIGUM & CO

En tanke om “Thomas Bigum om Digital Strategi

  1. Anita Sundstrup Brinkmann siger:

    Jeg glæder mig til torsdagsbar 🥂

    Jeg har et par spørgsmål:
    1. Hvordan skiller jeg mig ud fra mine konkurrenter? uddyber gerne i torsdagsbaren.
    2. Jeg har svært ved at skelne mellem hvornår noget er personligt og privat?

    3. Kan jeg poste det samme opslag på FB / Instagram / LinkedIn?

    4. Kan kan tale om hvilke målgrupper / kunder de forskellige SoMe har??

    Anita 😊

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.